November 4, 2013

Saya Tungggu Awak

Alhamdulillah mendapat hadiah special dari teman,sempena hari kelahiran,buku!
bagi saya hadiah  terbaik untuk seseorang itu adalah buku sebab buku boleh sentiasa baca dan ilmu boleh dikongsi dengan orang lain. (^_^)

Terima kasih, saya amat menghargainya.

Saya suka buku ni sebab ada kisah pasal parenting, kekeluargaan, mak ayah mostly cerita tentang kehidupan muslim.

Bagaimana seorang ibu dan ayah memainkan peranan untuk mentarbiyah dan mendidik anak-anak. 

Bagaimana seorang isteri mempertahankan kesetiaan kepada suami dan tidak memandang pangkat suami dengan jawatan yang dimilikinya.

Dan menjadi seorang isteri dan ibu yang bekerjaya bukanlah sesuatu yang mudah, memerlukan mujahadah yang tinggi. Saya dapat rasakan yang saya pun bakal jadi macam tu.huhu

Don't worry.. hadapi dengan senyuman =)

speechless!
sebab best sangat tak tahu nak cakap apa.
saya syorkan kalian baca buku ni..

tak baca rugi!

=)

amek dari pic fb Bonda Nor.hehe



#saya tunggu awak

No comments: